Retur produse

Într-o piață liberă, grija pentru consumator este cea care are prioritate. De aceea, din respect pentru fiecare client și conform legislației în vigoare, MESTERESTI îți oferă posibilitatea de a returna produsele cumpărate în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.

Condiții retur

Serviciul de retur se poate asigura cu respectarea următoarelor condiții:

  • nu au trecut 14 zile de la data primirii produsului;
  • clientul dispune de dovada achiziționării produsului (factura);
  • produsele se returnează în ambalajele originale, cu toate accesoriile și etichetele integre;
  • produsele nu prezintă urme de uzură sau folosire, imputabile clientului.

Nu se acceptă returul în următoarele cazuri:

  • produsele au fost personalizate/realizate pe comandă specială;
  • produsele au ambalajul deteriorat sau incomplet;
  • produselor le lipsesc accesoriile care au venit în pachet;
  • produsele prezintă urme de uzură sau au fost deteriorate în urma utilizării sau manevrării necorespunzătoare.

Modalitate retur

Returnarea produselor se face printr-un serviciu de curierat, iar costul de retur va fi suportat de către client, în funcție de natura produsului și detaliile stabilite prin discuția telefonică dintre client și consilier.

Rambursare bani

Rambursarea sumei aferente returului se va face în termen de maxim 14 zile de la data restituirii produselor, prin virament bancar. În situații excepționale, atunci când clientul este responsabil de scăderea valorii produsului/produselor din cauza manevrării necorespunzătoare, suma de bani rambursată se poate diminua proporțional cu gradul de uzură al produsului/produselor.

Formular de retur

Pentru a beneficia de serviciul de retur, clientul trebuie să completeze Formularul de retur sau să trimită un e-mail la adresa reclamatii@mesteresti.ro, în care se vor preciza următoarele:

  1. Datele de contact ale persoanei pe numele căreia a fost înregistrată comanda (nume, prenume, număr de telefon, adresă de e-mail)
  2. Denumirea produsului/produselor achiziționat/e
  3. Data la care a fost plasată comanda
  4. Motivul returnării produsului/produselor
  5. Contul IBAN în care se dorește restituirea sumei aferente achiziției
  6. Se va atașa dovada achiziționării produsului (factura)

După recepționarea cererii de retur, clientul va fi contactat de către unul dintre reprezentanții MESTERESTI pentru confirmarea cererii și alte informații suplimentare.



Meșterești